تبدیل صفحات وب به PDF در ویندوزفون با اپلیکیشن PDF Me


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 مهر 1394
بازدید : 619
نویسنده : بنیامین سلمانی

سال‌ها از معرفی فرمت PDF و پا گذاشتن آن به کامپیوترها و موبایل‌ها می گذرد؛ با این حال هنوز هم مانند روزهای ابتدایی، از توجه و محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران برخوردار است. فرمتی که با استانداردهای بالای خود، محدودیت‌هایی همچون عدم پشتیبانی سیستم‌ها از فونت فارسی یا... را از بین برده و می تواند متن‌ها را همانطور که در کامپیوتر مبدا تنظیم کرده‌اید، در کامپیوترها و حتی موبایل‌های دیگر نیز به نمایش بگذارد. همین ویژگی‌ها باعث شده است تا در سال‌های اخیر، فرمت PDF علاوه بر استفاده‌ی قبلی خود در Word و...، به یکی از پراستفاده ترین فرمت‌های ذخیره‌ی صفحات وب نیز تبدیل شود؛ چرا که قادر است تا وب سایت‌ها را به طور کامل و بدون جاافتادگی عکس یا به هم ریختگی متون ذخیره کرده و به طور آفلاین در اختیار شما قرار دهد. PDF Me یکی از اپلیکیشن‌هایی است که این امکان را به گوشی ویندوزفونی شما اضافه خواهد کرد و توسط آن، می توانید وب سایت‌هایی که قصد مطالعه‌ی آفلاین آن‌ها را در آینده دارید، به صورت PDF در گوشی ذخیره کنید.

pdme2

نحوه‌ی کار با اپلیکیشن PDF Me به این صورت طراحی شده است که شما می توانید به دو طریق اقدام به ساخت فایل پی دی اف از وب‌سایت مورد نظر کنید. در روش اول، می توانید لینک صفحه‌ی مربوطه را کپی کرده و بعد از وارد کردن آن در این اپلیکیشن، نسخه‌ی پی دی اف شده‌ی سایت را دریافت کنید. روش دوم نیز استفاده از مرورگر داخلی PDF Me است که می توانید با استفاده از آن به مرور وب بپردازید و هرصفحه ای که مایل بودید را به آسانی چند لمس، به نسخه‌ی پی دی اف تبدیل کنید. برای دریافت نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. تفاوت این نسخه با نسخه‌ی پولی، در عدم وجود تبلیغات و همچنین در وجود چند امکان جانبی و البته نه چندان مهم مانند بزرگنمایی یا ویرایش فایل است.

 

 

دریافت اپلیکیشن از ویندوزفون استور

 

 

منبع:زومیت




:: برچسب‌ها: ویندوزفون , اپلیکیشن pdfویندوزفون , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 123289
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com